sobota 14. května 2016

Přibylo do knihovny! Duben


S lehkým zpožděním přidávám velmi skromné dubnové nákupy čtiva. Finišující semestr mi beztak nedovolí moc číst, takže se mi alespoň knihy nebudou tak moc hromadit :)

Po přečtení "Babičky" vypůjčené z knihovny jsem se rozhodla, že se musí stát součástí i té mé knihovny stejně tak, jako Ove. Než jsem ji stihla koupit, tak Host vydal další Backmanovu knihu "Tady byla Britt-Marie", kterou už teď samozřejmě taktéž potřebuji, takže snad po zkouškách případně jako motivaci/odměnu v průběhu května nebo června, si ji pořídím... Jinak, musím se přiznat, že se mi hardbacky od Hostu líbí víc a víc. Jsou takové... barevné!


Už nějakou chvíli jsem se s touhle knihou míjela a nechávala mě docela chladnou. Prostě další pastiše Sherlocka, kterých je už asi devět milionů dvě stě padesát tři tisíc osm set třicet dva. Nakonec jsem se rozhoupala k tomu, abych si ji objednala a než mi dorazila, tak se na blozích objevilo pár docela prima recenzí, takže se o to víc na knihu těším. Hodně se mi líbí grafická úprava celé knihy, takže i kdyby byla fakt hrozná, tak je alespoň hezká a to se taky počítá, no ne? 


Do Levných knih jsem původně zamířila pro úplně jiné knihy, než ty, které jsem si odnesla. Samozřejmě, jak jinak? Měla jsem v úmyslu si konečně pořídit Erebos, který je všemi opěvován (a já ho beztak zhejtím, jak tak začíná být mým dobrým zvykem... ha ha). Nicméně na prodejně, kterou jsem navštívila ho už neměli, takže jsem se porozhlídla po jiném popísmenkovaném matroši. No. 1 tohoto nákupu byli Potkani a vlci. Anotace vypadá celkem slušně, hodnocení na webu víceméně hrozně, ale když mě se líbil ten přebal a vůbec. Samozřejmě bych to nebyla já aby se něco nepřihodilo, takže jsem po cestě domů náramně zmokla a z krásného přebalu je krásný vlnitý kus tmavého papíru (přitom původně měl takovou hezkou strukturu, chjo).


Jo a ještě měli v LK dalšího Čapka. Jak já jsem nadšená z toho kapesního formátu, který se vejde do každého zavazadla a přitom si zachovává svoji odolnost vůči hrubšímu zacházení, kterému se dostává knihám, které se mnou cestují (hlavní důvod toho, proč jsem si pořídila čtečku - nemám ráda ničení knih, ale v hromadné dopravě je vždycky, ale úplně vždycky zválím nebo oťukám rohy. Arggggh!). Přiznávám, že jsem velkou fanynkou té barevné obálky. Kéž by byl můj život taky tak... žlutomodrý :D


Jaké knihy jste pořídili v dubnu Vy? Četli jste něco z výše uvedeného? Názory? Ohlasy? Recenze? Odkazy na Vaše nákupy? Beru všechno! 

1 komentář:

  1. Četla jsem jenom Babičku a ta se mi dost líbila a na Tady byla Britt-Marie si také brousím zuby :D

    OdpovědětVymazat