středa 8. června 2016

Přibylo do knihovny! Květen


Květnová knižní nadílka byla opět poměrně skromná, ale o to víc knížek vám ukážu za červen. Motivace ke studiu se přece musí o něco opírat a knihy jsou velmi slušný motivátor. K tomu přidejme všechny ty super slevy, novinky a série, které nesmí chybět a nastává peklo pro stav účtu a čuníka.

Sice nejsem nejvíc nejskalnější fanynka Terryho Pratchetta, ale je to způsobené především tím, že jsem od něj moc knih nečetla. Fakticky asi jednu. No a pak jsem viděla tuhle superúžasnou výroční edici a rozhodla se, že je čas to napravit. Krom toho první kniha je v prvním vydání skoro rozebraná. Sehnala jsem ji úplně náhodou po dlouhých hodinách strávených hledáním eshopu, který ji měl skladem. Bližší seznámení s knihou bude až u recenze. Každopádně, ta červená vazba se zlatou ražbou je prostě neskutečná. Jo a uvnitř jsou obrázky! Takže je boží!


Mluvila jsem o tom, že bude, tak tady je. Třetí Backmanova kniha, jejíž ústřední postavou je jedna z vedlejších postav z "Babička se omlouvá a pozdravuje". Brit-Marii jsem neměla ráda, ale věřím, že tahle knížka bude stejně fajn, jako ty předchozí.


Když jsem četla Ready Player One, narazila jsem na Erebos, který mi doporučily knižní databáze. Podnikla jsem výpravu do Levných knih a ulovila jeden z posledních výtisků na prodejnách v Brně. Jsem zvědavá, jak mě bude bavit stalkerská počítačová hra, ale už teď mám jasno o tom, že si budu muset pořídit obal na knihy. Tahle obálka se mi těžce nelíbí. Plus jsem byla donucena koupit si paperback. Jak já je nemám ráda... 


Co vy, četli jste některou z těchto knih? Jaké knihy přibyly za květen do vašich knihoven? Těším se na všechny reakce a uvítám odkazy na vaše blogy!

2 komentáře:

  1. Super přírůstky :D Erebos byl docela fajn, ale Saeculum se mi líbilo víc. A na obě zbývající knihy se teprve chystám.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky! :)
    Erebos mám společně s další knihou od autorky doma a moc se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat