čtvrtek 4. srpna 2016

Přibylo do knihovny! Červenec


Přátelé, i když je to asi trochu zvláštní, tak jsem na sebe pyšná. Za tento měsíc nepřibylo do mé knihovny vůbec NIC!

Jsem ráda, že jsem odolala. Snažím se číst to, co jsem nastřádala za první polovinu roku a dohánět tak resty. Je jen otázkou času, kdy nevydržím a zase si nějakého nového knižního miláčka pořídím. Nejdřív ale budu muset svoji knihovnu vytřídit a poslat do světa knihy, které už číst nebudu. O tom ale jindy.

Co vy? Podařilo se vám někdy v poslední době zůstat bez nové knihy do sbírky celý měsíc?

P.S.: Absťák zatím nemám a peněženka se raduje!

2 komentáře:

  1. Páni, klobouk dolů :D ale já se minulý měsíc taky držela při zemi, ale 0 jsem nedosáhla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, s jakou jsem dnes odešla z knihkupectví, tak mi to dlouho nevydrželo :D

      Vymazat