sobota 18. února 2017

Jsem zpět!


Nemyslím si, že by někomu chyběly mé hejty a mizerné příspěvky do světa knižních "recenzentů", ale i tak mám potřebu vám, mým úžasnočtenářům, sdělit, co se se mnou stalo a jaké novinky na vás čekají.

Proč jsi skoro dva měsíce nenapsala ani řádek a kašlala na komentování?

Protože jsem neskonale líná. Zkouškové mi dalo docela zabrat, prázdniny mám od minulého týdne a tak nějak se vzpamatovávám z toho, že od začátku prosince nejím, nespím, nežiju a bavím se studiem. Ano. Vysoká škola, nejlepší léta vašeho života. Nemáte čas, peníze, žijete v permanentním stresu a dle lidí z okolí to po škole prý bude jen horší. Tak jo.

Jak dopadl prosinec s ležáky?
Mno, víceméně se nekonal. Byla jsem neskutečně šťastná, že si mi podařilo přečíst asi dvě knihy.

Read-a-thlony? Haha. Ne.

Přibylo do knihovny?
Jo, něco málo jsem si koupila, ale za zlatý prase si nevzpomenu, co všechno. Jako správný zaprodanec jsem dostala další tři "recenzní výtisky" (v uvozovkách proto, že je velmi diskutabilní, zda se může jednat o recenzáky, když nepíšu recenze...). Rodinná známá se stěhovala, takže se zbavovala asi poloviny knihovny, ze které jsem vyrabovala několik klasik a pár detektivek. Krom toho jsem se rozhodla, že nebudu křečkem a velké množství knih, o kterých si nemyslím, že se k nim vrátím, posílám nejrůznějšími cestami dál do světa. Knihy mají dělat radost!
Ježuch naježil obálky, za které jsem si knihy nekoupila. Utratila jsem je za gear na motorku.

Co knižní výzva?
Povedla se! Přečetla jsem dokonce výrazně víc knih, než jsem si naplánovala. Pro letošní rok jsem se rozhodla zkusit číst každý týden jednu knihu. Kdyby vás to zajímalo, tak nestíhám.

Budou další "recenze"?
Makám na tom! Budou. Už za pár dní.

A ještě jsem vám chtěla říct, že jsem přemýšlela a myslím si, že nejsem ten nejsprávnější člověk pro čistě knižní blog. Čtu málo, trendy mě otravují Pokud se vše zadaří, tak bude nový template blogu a začnou se objevovat i jiné než knižní příspěvky. Nemíním si tu z toho dělat deníček, můj lifestyle je tragický, takže ani nic podobného nebude, ale nejspíše proběhne transformace do něčeho, co bych nacpala do krabice "osobní blog". Příspěvky ze světa knih, muziky, cestování, kultury a dalších věcí v ne úplně typické podobě.

Žádné komentáře:

Okomentovat