sobota 19. března 2016

Kino: Deadpool (2016)


Komiksáci útočí ze všech stran a já se jim celkem úspěšně vyhýbám. Prakticky svět komiksových hrdinů neznám, pokud pominu nějaké základní povědomí o tom, že tuším, že jich pár existuje a některé znám jmény. Tam moje znalosti končí. Deadpool mi doporučovali skoro všichni kamarádi. Delší dobu jsem váhala, ale nakonec došlo k poměrně spontánní návštěvě kina, kde film promítali v malém sále. A bylo to...

...dóst libový! Dobrá dobrá, vezmu to od začátku. V úvodních titulcích si přečtete spoustu nablblých vtipů, ale alespoň víte hned od začátku, co vás čeká. Film, který se nezastaví před ničím a nikým. Příběh Wadea Wilsona, docela hňupa, který než aby umřel, tak se nechá předělat na nesmrtelnýho hňupa a svoje hňupovství tak ještě trochu vylepší. Následně chce a zároveň nechce zpět svoji životní lásku. Celý příběh se posouvá k jedinému cíli - najít toho, který změnil Wadea a udělal ho tak šeredným, že se on sám rozhodl nosit červený obleček s full-face maskou a stydí se ukázat svoji tvář před jeho přítelkyní.

Je to jedna velká jízda akčních scén, z jejichž rychlého střihu mi občas nebylo úplně dobře, vulgárních vtipů, ještě vulgárnějších vtipů, sem tam docela zlých vtipů a úchylných scén. Ačkoliv běžně jsem spíše fanynkou britského suchého humoru, u Deadpoola jsem se zasmála a ne jednou. Jistě, je nutné se dostat na mentální úroveň průměrného amerického puběrťáka (kteří ale musí do kina v doprovodu mamky), ale jednou za čas to neuškodí. Normálně by mi z půlky těch prvoplánových vtípků bylo mírně blivno, ale tady to prostě sedlo do konceptu.


Deadpool v databázích

Moje hodnocení:
Nečekala jsem nic a dostala jsem docela slušnou zábavu. Není to sice nejlepší film, který jsem kdy viděla, ale vůbec to nebylo špatné. Pokud pominu úchylnost a vulgárnost (na tom ten film vlastně stojí), tak je to hodně slušně zpracovaný snímek. Humor veskrze primitivní, ale některé gagy jsou přímo vražedné. Střih mi možná někdy přišel zbytečně rychlý, ale celé mě to bavilo, takže účel splněn. Jo a dost se mi líbil i soundtrack, ačkoliv tuším, že "Hit the Road Jack" v OST není zahrnutý. Argh! Za mě dobrý, rozhodně se porozhlídnu po komiksové předloze i když komiksy normálně vůbec nečtu (protože to neumím, přiznávám!)

Čtyři a půl losa z pěti!

Žádné komentáře:

Okomentovat