neděle 20. prosince 2015

Útok na antikvariát č. 2!


Úplně původním mým úmyslem bylo psát hlavně recenze. Od té poslední jsem sice přečetla jednu knihu a další dočítám, ale přiznám se, že recenzovat je nechci. Čtu sérii Anita Blake abych byla schopná trochu vypnout od školních povinností a nechce se mi recenzovat až několikátý díl série. Nehledě na to, že to čtu vyloženě jako oddych a můj názor by nebyl zrovna pozitivní (upřímně mám pocit, že to je docela brakoidní, ale na nepřemýšlení tak akorát, aktuálně dočítám šestý díl a dál už na to nemám)

Takže se pochlubím s dalším antikvariátním úlovkem. Během volna asi přidám i souhrn mých nákupů za poslední dobu, protože i když já jsem zrovna ten typ člověka, který si knihy hlavně půjčuje, moje knihovna se za posledních asi pět týdnů docela rozrostla. Alespoň budete tušit, na jaké recenze se můžete těšit
Po delší době jsem se dostala domů, kde na mě čekal v předchozím příspěvku zmíněný úlovek - další Sherlock od Joty. Objednávala jsem z internetového antikvariátu Kamýk a vlastně to byla moje první online objednávka z antiku. Musím říct, že jsem spokojená, trochu jsem se bála stavu knihy, ale vše bylo naprosto v pořádku.

Ráda bych během jara knihy zkompletovala. V létě bych si chtěla celého Sherlocka znovu přečíst a třeba i zrecenzovat. Snad se povede, ještě mi čtyři svazky chybí. Opět se mi povedlo koupit knihu ve velmi hezkém stavu za fajn cenu. Jsem opravdu nadšená!





6 komentářů:

  1. Hezká knížka. :) Já určitě doporučuji psát recenze na všechny knížky, pokud na to máš čas, není nic lepšího. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Vím, že by bylo lepší recenzovat všechno, ale přiznám se, že do Anity se mi opravdu nechtělo. Vlastně po dočtení tuším sedmého dílu jsem ráda, že jsem se rozhodla s tím přestat. A asi se k ní už nevrátím.

      Vymazat
  2. Já tedy celkem nerada píši recenze na knihy ze sérií. Většinou upozorním čtenáře na tu první, nebo nakonec shrnu celou sérii :) Sherlock vypadá moc pěkně!
    Antikvariáty jsou zkrátka truhlice plné pokladů :)

    http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předpokládám, že recenzovat série budu, ale tohle by bylo úplně mimo, napsat recenzi na sedmý díl a dál se k tomu nevyjadřovat.
      Jo, antikvariáty jsou super! :)

      Vymazat
  3. Uz kolikrat se mi stalo, ze jsem na netu schanela knihy, ktere jsem pak nahodne nasla v antiky. Jsou to pokladnice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou v anticích jako doma. Z kamenných mě baví jeden, který je naprosto dokonalý, těch webových pravidelně kontroluji víc :) Jak říkáš, člověk tam občas narazí na hotové poklady!

      Vymazat